Over ons
Interim VvE diensten is opgericht door Danny Berenbak.
Na 10 jaar ervaring te hebben opgedaan bij woningbouwcoöperaties en commerciële vastgoedbeheerders ben ik in 2019 gestart met Interim VvE diensten. Vanuit mijn interesse voor vastgoed en architectuur en een HBO Facility Management opleiding ben ik me specifiek gaan richten op het beheer van Verenigingen van Eigenaren. Woningbouwcoöperaties en vastgoedbeheerkantoren hebben regelmatig problemen met de personeelsbezetting. Voor die organisaties is het een uitkomst om tijdelijk een goede VvE beheerder in te zetten. In overleg ondersteun ik organisaties met het VvE beheer of andere dienstverlening, zoals advisering of procesoptimalisatie.
Spin in het web
Na mijn studie HBO Facility Management heb ik ervoor gekozen om in het VvE beheer aan de slag te gaan. Voor mij was dat een goede match omdat het VvE beheer veel raakvlakken heeft met Facility Management. Zowel als Facility Manager en VvE beheerder ben ik de spin in het web en de regisseur van de organisatie.
Kennis up-to-date
Specifieke kennis en verschillende vaardigheden zijn nodig om een VvE portefeuille te beheren en managen. Ik hou mijn kennis up-to-date met het lezen van vakliteratuur en heb diverse opleidingen en cursussen gevolgd om me te verdiepen in het VvE beheer, zoals: Vakopleiding VvE beheer via VvE Belang, Elementaire bouwkunde A en diverse trainingen Twinq VvE software.